کارگزاران مالی صورتحساب های کارکرد ماهانه مشتریان را از شرکت های خارجی ارائه دهنده خدمات پایانه های اینمارست دریافت کرده و واسطه پرداخت می باشند. همچنین برخی از این کارگزاران در موارد مقتضی، مشاوره لازم را به مشتریانشان ارائه می دهند.
ضروری است با PSA مذکور برای غیرفعال نمودن پایانه مکاتبه شود. پس از غیرفعال شدن پایانه، درخواست راه اندازی به سازمان فضایی ایران (PSA جدید) ارسال شود.
خیر، مطابق مبالغ ذکر شده در صورتحساب راه اندازی و بهره برداری پایانه اینمارست، مبلغ درآمدی به شناسه واریز و شماره شبای معرفی شده و مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز به شماره حساب مذکور در نامه واریز می شود.
برای برداشتن قطعی موقت ابتدا باید وضعیت پایانه در سیستم اینمارست توسط سازمان بررسی شده تا شرکت یا شرکت هایی که اقدام به Bar کردن پایانه نموده اند، مشخص گردد. سپس مشتری با مکاتبه الکترونیکی با شرکت یا شرکت های مذکور و جویا شدن علت این Barring در رفع آن می کوشد. شایان ذکر است دلیل اکثریت قریب به اتفاق قطعی های موقت، عدم پرداخت صورتحساب در موعد مقرر می باشد.
بله، در صورت درخواست مشتری، راه اندازی مجدد پایانه با همان شماره موبایل قبلی صورت می گیرد.