home

میز خدمت

پایگاه های مرتبط

پیوند ها

آمار سایت

  • تمام بازديد‌ها: 2668419 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 5482 بازدید
  • مهمانان حاضر در سایت: 18 کاربر
  • کاربران حاضر در سایت:0 کاربر

سوالات متداول ارائه خدمات ارتباطی ماهواره اینمارست

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۵/۱۷ | 
وظیفه کارگزاران مالی چیست؟
کارگزاران مالی صورتحساب های کارکرد ماهانه مشتریان را از شرکت های خارجی ارائه دهنده خدمات پایانه های اینمارست دریافت کرده و واسطه پرداخت می باشند. همچنین برخی از این کارگزاران در موارد مقتضی، مشاوره لازم را به مشتریانشان ارائه می دهند.

اگر پایانه ای قبلاً توسط PSA دیگری در کشوری دیگر فعال شده باشد برای تغییر پرچم و فعال سازی توسط کشور ایران چه اقداماتی باید صورت گیرد؟
ضروری است با PSA مذکور برای غیرفعال نمودن پایانه مکاتبه شود. پس از غیرفعال شدن پایانه، درخواست راه اندازی به سازمان فضایی ایران (PSA جدید) ارسال شود.

آیا کل مبلغ صورتحساب را می توان به یک شماره حساب واریز نمود؟
خیر، مطابق مبالغ ذکر شده در صورتحساب راه اندازی و بهره برداری پایانه اینمارست، مبلغ درآمدی به شناسه واریز و شماره شبای معرفی شده و مبلغ مالیات بر ارزش افزوده نیز به شماره حساب مذکور در نامه واریز می شود.

برای رفع Barring موقت، چه اقداماتی می توان انجام داد؟
برای برداشتن قطعی موقت ابتدا باید وضعیت پایانه در سیستم اینمارست توسط سازمان بررسی شده تا شرکت یا شرکت هایی که اقدام به Bar کردن پایانه نموده اند، مشخص گردد. سپس مشتری با مکاتبه الکترونیکی با شرکت یا شرکت های مذکور و جویا شدن علت این Barring در رفع آن می کوشد. شایان ذکر است دلیل اکثریت قریب به اتفاق قطعی های موقت، عدم پرداخت صورتحساب در موعد مقرر می باشد.

آیا در صورت غیرفعال نمودن پایانه قبلی و راه اندازی پایانه جدید، می توان با همان شماره موبایل قبلی پایانه جدید را راه اندازی نمود؟
 بله، در صورت درخواست مشتری، راه اندازی مجدد پایانه با همان شماره موبایل قبلی صورت می گیرد.


   
دفعات مشاهده: 164 بار   |   دفعات چاپ: 22 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر